♥♥♥کلبه عاشقان دلشکسته ♥♥♥
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, :: 1:0 :: نويسنده : mohammad reza

داستانی که نمیشه باور کرد!!!


پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم
تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت: میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده

نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید…

چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..!
دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود:

سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری کهقلبمو بهت بدم..پس نیومدم تا بتونم این کارو انجام بدم..امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه.(عاشقتم تا بینهایت)
قلب

دختر نمیتوانست باور کند..اون این کارو کرده بود..اون قلبشو به دختر داده بود..
آرام اسم پسر را صدا کرد و قطره های اشک روی صورتش جاری شد..و به خودش گفت چرا هیچوقت حرفاشو باور نکردم…



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت14:29---6 شهريور 1393
سلام
اشکمو با این مطلبت در اوردی خیلی سخته که وقتی این چیز هارو بفهمی که دیگر کنارت نیست


آرتام
ساعت22:01---23 اسفند 1391
دمـــــــــش گـــــــــرمــــــــ!!




بــــاران را میــگــویــــمـــ




به شانه امـ زد و گفــــــت:




خـــــــســتــه شدی؟؟؟




امروز را تـو استراحـت کن




من به جـــایـــت میگریمـ



سلام.وب زیبایی داری


فهيمه
ساعت15:49---24 آبان 1391
یکی از زیباترین دیالوگ های مرحوم خسرو شکیبایی :

رضا ( خسرو شکیبایی ): ببین دلخوری،باش.عصبانی هستی،باش.قهری،باش.هر چی می خوای باشی باش
ولی حق نداری با من حرف نزنی.فــَمیــدی ؟

کاش بعضیها می فهمیدن حرف نزدنشون چه درد بزرگیه !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: