♥♥♥کلبه عاشقان دلشکسته ♥♥♥
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 23:20 :: نويسنده : mohammad reza

دخترک نابینایی که یک دوست پسر داشت
همیشه میگفت :
اگه من میتونستم ببینم ... اگه چشم داشتم ... هرگز تو رو ترک نمی کردم ...
و پسرک خوشحال بود ...
یه روز ، یه نفر پیدا شد و چشمهاشو به دخترک داد ...


... ...............و دخترک بینا شد ...
پسرک رو دید که او هم نابینا بود ...
کمی فکر کرد و گفت :
من نمیتونم با یک فرد نابینا دوست باشم ... پس خداحافظ ... من باید بروم ...
پسرک لبخند تلخی زد و آهسته گفت :
برو ... به سلامت ... اما ...
مواظب چشمان من باش!!







عجب روزگاری شده!!



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت23:48---27 شهريور 1391


عشق یعنی شب نیایش با خدا




تا طلوع صبح دلتنگی دعاعشق یعنی آه دیگر پشت آه




سوز دل را پرکشاندن تا به ماه

عشق یعنی گریه های بی صدا




چشم خیس دختری دور از نگاه

عشق یعنی لحظه های انتظار




دل به فردا بستن و روز بهار

عشق یعنی بارش از دیده چو ابر بهر دیدار دوباره باز صبر

عشق یعنی بهترین حس نیاز




سوی تنها خالق هستی نماز

عشق یعنی این منه دیوانه وار


کرده ام خود را فدای عشق یار




خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی
اگر دوست داشتید منو با اسم تنهاترین عشق روزگار بلینک و بهم خبر بده تا منم شما رو لینک کنم حتما
مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: