♥♥♥کلبه عاشقان دلشکسته ♥♥♥
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 14:59 :: نويسنده : mohammad reza

عــاشق نبــودی تا بفهمــی/ از رفتن تـو چی کشیدم..

هر لحظه از دوریت شکستم/ بی تو به تنهایی رسیدم..

عاشق نبودی تا بفهمی/ این لحظه ها غرق عذابـم..

روزای بی تو تلخ و مردن/ بی تو همه ساعتـا خوابن..

خـاک تمومـه جاده هارو / دنبال رد تو میگردم..

هیچ جایی رد تو نمونده/ دلتنگ و خسته بر میگردم...

خسته ازین تکرار و تکـرار/ دلخوش فقط با خاطراتم...

تـو بیخیالـ گریه ی من/ من بی قراره خنده هاتم...

عاشق نبودی تا بفهمی/از رفتن تو چی کشیدم...

هر لحظه از دوریت شکستم/بی تو به تنهایی رسیدم...

عشقه بزرگم تو وجودت/ انگار دیگه سهمی نداره...

عاشق نبودی تا بفهمی/ اینجا یه زخم انتظاره...

صادق نبودی با دل من/ اما خیال کردم که هستی..

آســون از عشقــم دل بریدی/ تمــوم عـهداتـو شکستی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: